Etkinlikler


Anaokulu öğrencilerinin eğitsel, kişisel , sosyal ve kültürel olarak gelişmeleri için etkinlik programları tasarlanmıştır.

Bu program kapsamında ;

√ Karaoke,
√ Karikatür,
√ Kostüm tasarım,
√ Kutu oyunları,
√ Oyun hamuru,
√ Yemek ve pasta yapımı,
√ Eğlenceli deneyler,
√ Yaratıcı öykü çalışmaları,
√ Drama ve eğitsel oyunlar,
√ Otantik çocuk oyunları,
√ Bahçe tasarım – hobi bahçesi,
√ Üretken eller gibi çalışmalar yapılmaktadır.

KARAOKE: Karaoke etkinliği’nde ses tekniğini geliştirici çalışmalar yapılmakta ve ögrencilerle birlikte seçilen şarkılara çalışılmaktadır. Amaç; öğrencilerimizin şarkı söyleyerek,eğlenceli bir biçimde kendilerini ifade etmelerini sağlamaktır.

KARİKATÜR: Karikatür sanatına ilgi duyan ögrencilerimize, temel çizim bilgileri vererek bu konudaki beceri ve kabiliyetlerini ortaya çıkartmalarını ve kendilerini karikatür çizerek ifade etmelerini sağlamaktır.

KOSTÜM TASARIM: Şapka, toka, takı, eldiven, ayakkabı, çanta vs. modeller tasarlanıp sergilenmektedir.

KUTU OYUNLARI: Çesitli takım oyunlarıyla ekip halinde hareket etmeyi, planlama yapmayı, hızlı düşünmeyi ve strateji geliştirmeyi öğrenmektedirler.

OYUN HAMURU:Ögrencilerimizin yaratıcılıklarını, el ve teknik becerilerini geliştirmeyi hedef alıp kendi tasarımlarını gerçekleştirmeleri sağlanmaktadır.

YEMEK VE PASTA: Yemek ve pasta yapımı ile ögrencilerimizin hayal güçleri, el becerileri, tat duyuları gelişmekte ve eğlenceli vakit geçirmektedirler.

EĞLENCELİ DENEYLER: Amacımız ögrencilerimizin fen laboratuarını ve laboratuar malzemelerini çok daha iyi tanımalarını sağlamaktır. Öğrencilerimiz, çeşitli deneyler yaparak eğlenceli, keyifli zaman geçirmektedirler.

YARATICI ÖYKÜ: Öğrencilerin yazın alanındaki yaratıcılıkları ortaya çıkarılmaktadır. Serbest ya da belirli bir konuda hayal gücü ve yaratıcılıklarını kullanarak kendi öykülerini oluşturmaları sağlanmaktadır.

OTANTİK ÇOCUK OYUNLARI: Eski çocuk oyunlarının tanıtılarak; seksek, saklambaç, yakan top, istop vs. oyunlar sevdirilmektedir.
BAHÇE TASARIM: Amacımız küçük yaşlardan itibaren bahçe zevkini geliştirmek, doğa sevgisini güçlendirmek, doğayı güzellikleriyle koruma bilincini kazandırmaktır.

ÜRETKEN ELLER: Öğrencilerimiz daha çok yün, keçe, kumaş, renkli düğmeler, ipler, renkli kağıtlar, kartonlar, kutular, makaralar, mukavva borular kullanarak bireysel ya da grup olarak tasarımlar yapmaktadır.